[Noutati] Lista de așteptare dinamică – actualizare

Locked
User avatar
Lavy78
Administrator
Administrator
Posts: 2565
Joined: 8 years ago
Location: RO
Has thanked: 3 times
Been thanked: 0
Zodiac:
Age: 22
Contact:
Status: Offline
Romania

7 years ago

Image


Lista de așteptare dinamică – actualizare

Acum câteva săptămâni, am [Please login or register to view this link] , adăugarea emblemelor ranked și introducerea funcției de "auto-distribuire automată". În acest articol vom vorbi despre schimbările aduse listei de așteptare dinamice pentru a rezolva problemele de corectitudine, despre calitatea meciurilor în categoriile superioare și despre motivele pentru care nu e ușor să primești o emblemă solo.

Avantajul echipelor prestabilite

Atunci când colaborezi cu coechipieri în care ai încredere – un jucător de suport care ghicește când ai de gând să folosești un "Flash" riscant, sau un jungler care știe că îți place să-ți ademenești adversarii către turnul tău – ai un avantaj mai mare decât dacă ai scrie un simplu mesaj în chat.

La lansare, echipele prestabilite de patru și cinci jucători câștigau mult prea multe meciuri în comparație cu echipele prestabilite mai mici, iar noi am acordat prioritate jocurilor în echipă. Când am lansat discuția deschisă pe acest subiect, lucrurile nu erau încă așa cum ni le doream, însă eram pe drumul cel bun. Între timp, am optimizat algoritmii și am făcut alte ajustări creative. Iată unde ne situăm acum:


Image

Aproape am reușit! Una peste alta, suntem mulțumiți de rezultat și vom continua să îmbunătățim sistemul. Ne vom concentra pe ajustări specifice pentru orele de vârf diferite și pentru numărul diferit de jucători din diverse regiuni, astfel încât sistemul de alcătuire a echipei să fie adaptat la nivel local.


Calitatea meciurilor din categoria Master

Timpii de așteptare în listă în categoriile mai mari de Diamant au început să se stabilizeze la o cifră rezonabilă (puțin sub 15 minute, multe meciuri fiind găsite chiar mai repede), așa că am început să ne concentrăm asupra micșorării diferenței de îndemânare dintre echipele care concurează în categoria Master.

Image

Acum vedem mult mai puține meciuri dezechilibrate și, cu toate că în categoriile mai mici avem parte de meciuri foarte echilibrate, schimbările pe care le-am făcut au avut efect la toate nivelurile.


Embleme ranked solo


Înainte să discutăm despre ce vom face în viitor, vom trece în revistă și emblemele ranked – mai exact vom discuta despre cea solo. Ne-am dorit să-i oferim șansa fiecărui jucător să demonstreze că și-a câștigat poziția în clasament exclusiv prin forțe proprii.

Eram conștienți că va fi greu să ne punem de acord unde anume vom trage linia, deoarece pentru un jucător care joacă absolut toate meciurile singur, chiar și unul sau două meciuri dinamice ar putea să-i încalce definiția cuvântului "solo". Însă chiar dacă îi ignorăm pe cei mai absurzi, ni se pare în regulă să spunem că un jucător care a câștigat 13 din 25 de meciuri fără un partener prestabilit nu este un jucător solo. Poate că nici dacă a câștigat 20 din 25 de meciuri singur nu se încadrează în această categorie, deoarece ar însemna că într-o cincime din meciuri a jucat alături de un coechipier prestabilit.

Ne-am decis asupra valorii de 90%, deoarece am vrut să păstrăm integritatea emblemei. Când o vezi, vei ști cu siguranță că acel jucător și-a câștigat poziția jucând solo. Am lăsat acel procent de 10% pentru cazurile în care un jucător intră din greșeală, fără să-și dea seama, într-un meci cu un partener prestabilit sau joacă duo foarte rar.

Emblema a fost concepută pentru a reprezenta angajamentul unui jucător de a juca solo, așa că nu o puteam face prea ușor de obținut, altfel și-ar fi pierdut farmecul. Scopul ei este de a arăta lumii întregi că acel jucător a ajuns la rangul respectiv jucând numai singur. Dacă insigna solo s-ar putea obține chiar dacă 1 din 5 meciuri sunt duo sau trio, atunci aceasta nu ar mai reprezenta mare lucru.

Emblema nu este permanentă. Dacă un jucător nu vrea o emblemă dinamică, o poate schimba câștigând meciuri solo. Vom continua să căutăm și alte metode de a pune în evidență abilitățile individuale ale jucătorilor. Emblemele arată doar dacă un jucător joacă singur sau alături de prieteni.


În viitor

Deși funcția de "auto-distribuire automată" a redus în general timpii de așteptare în listă, există în continuare cazuri rare de timpi lungi în toate categoriile. Deseori este vorba de o situație în care jucătorul nu a așteptat suficient de mult în listă pentru ca sistemul de "auto-distribuire automată" să se activeze, iar apoi rămâne blocat în lista de așteptare. Oricât de rare ar fi aceste situații, vrem să le împiedicăm pe cât posibil. Vom reveni cu mai multe noutăți în săptămânile viitoare.
Image
Locked

Return to “Noutăți”