[Noutati] Riot răspunde: skin-uri Chroma și actualizări

Locked
User avatar
Lavy78
Administrator
Administrator
Posts: 2565
Joined: 8 years ago
Location: RO
Has thanked: 3 times
Been thanked: 0
Zodiac:
Age: 22
Contact:
Status: Online
Romania

7 years ago

Image

Bun venit la ''Întreabă-i pe cei de la Riot''. Acesta e locul în care tu pui întrebări, iar noi îți răspundem.


Săptămâna asta discutăm despre skin-urile Chroma și modul în care decidem ce campioni actualizăm.

Ai și tu o întrebare (sau două... sute)? Atunci intră pe pagina ''Întreabă-i pe cei de la Riot'' și conectează-te cu contul de LoL. Înainte să ne pui întrebări, te rugăm să citești listele cu ceea ce te încurajăm să faci și ce te rugăm să eviți. După ce adunăm mai multe întrebări și răspunsuri, vom publica o colecție cu ele. Reține că nu te ajută la nimic dacă pui aceeași întrebare din nou și din nou.

Promitem că vom citi toate întrebările, dar nu putem garanta că vom și răspunde la toate.

Motivul?

Unele întrebări nu sunt potrivite pentru această rubrică sau s-a răspuns deja la ele în alte articole. Nu este cel mai bun loc în care să lansăm noi produse și caracteristici și s-ar putea să nu vorbim despre subiecte pe care le-am discutat în profunzime altundeva (dar vom clarifica probleme punctuale!). Chiar dacă nu-ți răspundem, poți fi sigur că ți-am citit întrebarea și că o vom trimite către echipele Riot care lucrează la aspectele care te interesează.



Cum sunt aleși campionii care primesc actualizări complete, atât vizuale, cât și de gameplay?

Există mai mulți factori pe care-i luăm în considerare când alegem candidații pentru un VGU (Visual & Gameplay Update), așa că voi discuta atât despre motivele cele mai importante, cât și despre unele secundare. De obicei, decizia se bazează atât pe motivele expuse mai jos, cât și pe posibilitatea de a crea ceva care să îmbunătățească cât mai mult jocul per ansamblu.

Cele mai importante 4 motive

1.Cererea jucătorilor.
Într-un fel, jucătorii au cel mai important cuvânt de spus. De aceea trimitem în mod regulat sondaje de opinie către invocatorii din întreaga lume – unii dintre voi probabil că le-au și completat deja! Una dintre întrebările din sondaje este dacă anumiți campioni au nevoie de o actualizare sau de o refacere completă. Folosim datele primite astfel – dar și din alte surse – și construim o listă cu campionii pe care cei mai mulți jucători și-ar dori să-i actualizăm. De obicei ne uităm la primele 10-15 nume de pe listă atunci când alegem proiectele noi.

2.Design general / Artă / Nivelul temei.

Image

La nivel intern (adică în Riot), avem indicatori care ne arată cum se descurcă candidații la actualizare în anumite domenii – de obicei, din punct de vedere al design-ului, artei și temei. Un indice mic de design poate indica un campion care are un set de abilități dezechilibrat sau învechit. Problemele de artă se referă, de obicei, la modele sau efecte vechi. Nota acordată temei poate fi mică pentru campionii care au o temă care nu le spune mult jucătorilor (Galio) sau campionilor care au o discrepanță tematică (Poppy arăta ca un tanc, dar se comporta ca un asasin).

3.Potențialul arhetipului campionului.
Aici e vorba de situațiile în care un campion are o temă foarte puternică, dar care nu este executată cu succes. Înainte de actualizare, Fiora era un exemplu bun de campion pe care nimeni nu l-ar fi descris ca fiind ''slab calitativ'', dar nouă ni se părea că ar fi putut să reprezinte mult mai bine ideea de ''duelist spadasin'' într-un mod care să rezoneze excelent cu jucătorii. Practic, ne uităm după campioni care par să aibă o grămadă de potențial nerealizat, pe care să-l putem debloca printr-o actualizare. Campionii ca Irelia, de exemplu, sunt în capul listei tocmai din această cauză – e destul de clar că ideea de campion care luptă cu săbii plutitoare e absolut genială, dar momentan ar putea folosi aproape orice armă fără ca setul de abilități să-i fie afectat prea tare. Echipa de actualizare a campionilor e foarte încântată de ideea de a-i executa excelent tema.

Dacă vă uitați la campionii pe care i-am refăcut recent și la cei pe care-i vom reface în curând, veți vedea că se încadrează în categorii diferite. Ryze a fost ales mai ales din cauza problemelor de sănătate în joc (#2), Yorick este unul dintre cei mai ceruți de către jucători (#1), iar Warwick ar avea un potențial enorm, care poate fi realizat printr-o execuție modernă (#3). Însă aceste trei motive nu sunt singurele, ceea ce mă aduce la al patrulea motiv și cel mai puțin obișnuit dintre toate.

4.Alte evenimente și proiecte din Riot.
Acesta nu este un factor de obicei, dar uneori există evenimente sau proiecte create de alte echipe din Riot care ne fac să alegem prioritar un anumit campion. VGU-ul lui Gangplank care a făcut parte din evenimentul Bilgewater ar fi un exemplu foarte bun pentru acest gen de decizie.

Alte motive

Acestea au fost motivele cele mai importante, dar există și altele mai mici, care pot avea și ele un impact asupra deciziilor pe care le luăm. Motivele de mai jos nu sunt suficiente ca să ne convingă să alegem un campion (nici pe departe!), dar pot înclina balanța dacă suntem nehotărâți între mai multe variante care îndeplinesc condițiile de mai sus.

Image

Entuziasmul echipei.
Atunci când hotărâm care sunt campionii la care vrem să lucrăm, le trimitem un sondaj și celor din echipa de actualizări, ca să vedem la ce și-ar dori cel mai mult să lucreze. Din nou, acesta nu e un motiv care să stabilească ceva de unul singur, dar dacă avem două actualizări potențiale despre care credem că ar fi la fel de valoroase pentru jucători, entuziasmul poate să influențeze decizia. În plus, uneori designerii sau artiștii pot avea o idee excelentă pentru unul dintre proiectele la care ne gândim, lucru care poate avea și el un impact.

Diversitatea campionilor.
Pe termen lung, încercăm să lucrăm la o varietate mare de campioni în cadrul VGU-urilor. De exemplu, încercăm să nu actualizăm prea multe personaje de partea întunericului sau a luminii unul după altul și nici doi campioni din aceeași zonă a Runeterrei. Încercăm și să alegem clase diferite – probabil că n-am vrea să ne apucăm de un asasin după ce am terminat alt asasin, de exemplu.

---

Toate motivele de mai sus ne ajută să decidem ce campioni vrem să explorăm în continuare, dar e important de menționat că nu toți campionii pe care-i explorăm și ajung în faza de producție. De obicei avem 2-3 campioni în stadiile incipiente de lucru și așteptăm să le găsim un design grozav, o poveste excelentă și o direcție artistică pe măsură înainte să intrăm cu ei în producție (atunci îi și adăugăm în programul actualizărilor de campioni). Uneori însă nu găsim ceva suficient de bun pentru producție, așa că lăsăm campionii respectivi să mai aștepte și ne reorientăm spre alții de pe listă.

Image

Sper că am reușit să clarific cum și de ce alegem anumiți campioni pentru VGU, dar voi rămâne prin preajmă în comentariile acestui articol ca să răspund la întrebările voastre!

~~~

Ce s-a întâmplat cu seturile Chroma?

Într-o ediție anterioară a acestei serii de articole, v-am spus de ce n-au mai fost lansate seturi Chroma în ultima vreme. Acum, ne bucurăm să putem revenim cu vești!

Când am început procesul de îmbunătățire a seturilor, primul lucru pe care l-am făcut a fost să ne întoarcem la problemele de bază. Voiam să ne asigurăm că avem cu adevărat răspunsul la următoarea întrebare: ''De ce și-ar dori jucătorii noștri să cumpere seturi Chroma?''

Să vă zic o chestie. Mie-mi plac la nebunie skin-urile, am o grămadă în colecție. Cu toate astea, la unele țin mai mult decât la altele. Miss Fortune Arcade este unul dintre skin-urile mele preferate și, din ce-am văzut până acum, și voi simțiți la fel. Dacă aș putea avea în colecție același skin, dar pe alte culori, atunci aș fi chiar și mai mulțumit. Rolul seturilor Chroma e de a îmbogăți experiența voastră alături de un skin din colecția personală, unul pe care-l iubiți și alături de care jucați foarte des. Simplu, nu?

Image

Trecem la următorul pas, și anume cum vom aborda feedback-ul primit. Reacțiile jucătorilor au fost legate mai ales de partea estetică a recolorărilor, de faptul că nu pot fi cumpărate individual și de prețul lor; tocmai pe aceste aspecte ne-am concentrat și noi.

[*]De acum încolo, puteți cumpăra skin-uri Chroma în mod individual, dar și la pachet (la preț redus).
[*]Am schimbat culorile folosite și am adăugat noi modele și texturi.
[*]Am stabilit prețul fix de 290 RP pentru fiecare. În plus, introducem un program care se va desfășura de două ori pe an și în cadrul căruia skin-urile Chroma se vor putea cumpăra cu IP. Prima serie va avea loc între 25 august și 8 septembrie 2016 și va include toate skin-urile Chroma lansate înainte de august 2016, care vor putea fi cumpărate individual cu 2000 IP.

Noi suntem încântați de aceste schimbări și suntem hotărâți să îmbunătățim încontinuu recolorările și să le transformăm într-o funcție distractivă pentru skin-urile voastre favorite. De abia așteptăm să citim în comentarii ce părere aveți despre aceste actualizări.
Image
Locked

Return to “Noutăți”