[PUBG] Patch pentru luna august

Locked
User avatar
Rusu Radu
Moderator
Moderator
Posts: 2017
Joined: 8 years ago
Location: Dozer
Has thanked: 21 times
Been thanked: 7 times
Zodiac:
Age: 24
Contact:
Status: Offline
Jamaica

4 years ago

Cuprins nou
4vs4 Meci
Cum se joacă 4VS4 MATCH

Image
Faceți clic pe fila „4VS4 MATCH (BETA)” din meniul din partea de sus a ecranului holului
Jucătorii pot vedea meniul schimbat mai jos
Jucătorii pot modifica setările făcând clic pe roata de setare
Doar FPP este disponibil în 4VS4 MATCH
Spre deosebire de Battle Royale Mode, lada de jaf a utilizatorului nu este reprodusă după moarte.
Părțile pot fi formate la fel ca în MATCH PUBLIC.
Jucătorii pot forma partide de unu, doi sau trei jucători, dar vor fi potriviți la întâmplare cu alți jucători.
Jucătorii pot începe jocul făcând clic pe butonul „START” din colțul din stânga jos al holului.
Reguli de joc
Cum să câștigi meciul
Echipa care va face 30 de ucigați câștigă.
Dacă durata meciului depășește 10 minute înainte ca fiecare echipă să atingă 30 de ucideri, echipa cu numărul mare de victorii câștigă
Va rezulta o remiză dacă ambele echipe au aceleași număr de ucideri la finalul meciului
Începerea unui meci
Când începe meciul, există un timp de așteptare de 30 de secunde.
Există un zid invizibil care blochează intrarea în timpul de așteptare; jucătorii nu pot ieși afară în acest timp.
După ce se termină timpul de așteptare, zidul invizibil dispare, iar meciul începe.
Cum se obțin arme
Utilizatorii au la dispoziție următoarele: rucsac Lv 1, cască Lv1, vestă blindată Lv1, grenadă
Odată ce meciul începe, armele și atașamentele vor fi afișate pe rafturi în fața jucătorului plasat în fiecare facțiune.
Jucătorii pot alege orice armă, cu excepția pistolului, arbaletei sau armelor furnizate în pachetul de îngrijire.
După ce aleg o armă, pot ridica atașamente și muniție așezate la stânga și la dreapta înainte de a începe jocul.

Image
Image
Joc de joc
Moarte
Când starea de sănătate a jucătorilor atinge 0, utilizatorul va muri fără să fie dat afară
Spre deosebire de modul Battle Royale, este nevoie de utilizator
crate ot nu este născut după moarte.
Renaştere
Jucătorul este reînviat la 5 secunde după moartea sa.
Elemente după renaștere
Jucătorul va avea aceeași armă și atașamente pe care le-a avut înainte de a fi ucis
Va fi furnizată cantitatea corespunzătoare de muniție adaptată armei jucătorului
250 de gloanțe pentru 5.56mm, 7.62mm, 9mm și .45 ACP Ammo
90 de gloanțe pentru 12 Gauge
Angrenajele de bază sunt furnizate din nou după reînviere. Cu toate acestea, chiar dacă muriți în timp ce obțineți o grenadă, acest articol nu va fi furnizat.
Utilizatorul nu poate fi deteriorat de alți jucători, deoarece va fi invincibil timp de 7 secunde.
Personajele în stare invincibilă vor lumina intermitent.
Vă dăunează echipei
Jucătorii nu vor putea face rău în sine nici pe colegii lor în niciun caz
Recuperare de sănătate
Veți recupera automat 7 secunde după ce vă abateți de la luptă
După 7 secunde, sănătatea ta se va recupera 10% în fiecare secundă și, în cele din urmă, se va recupera până la 75%
Puteți achiziționa articole de sănătate de la automatele amplasate pe ambele părți ale centrului hărții
Mesaj de combatere și ecranul playerului
La potrivirea 4vs4, mesajele ucigătoare și mesajele de mod sunt afișate pentru situații specifice
Panoul de bord: Afișează timpul rămas de joc și scorurile ucigătoare
Ucide mesaj: Afișează mesaje ucigătoare care descriu situația de luptă
Mesaj total de ucidere în timp real: Afișează uciderea curentă contează la fel ca în modul Battle Royale
Stare de progresie
Jucătorii care fac multe ucideri la rând vor fi avansați la un nivel superior
Jucătorii care fac 2,4 sau 6 ucigași la rând vor fi avansați într-un nou nivel și vor fi afișate. Starea de progresie nu are niciun efect suplimentar
Starea KDA: afișează scorurile jucătorilor KILL / DEATH / ASSIST
Modul Mesaj: Afișează mesajul modului către toți membrii meciului (prima ucidere, ultima omorâre, 6 ucideri consecutive)
 

Harta: Bodie
Dimensiune: 150 X 60 (M)

Image
Image
Image
Rezultatul jocului
Ecranul rezultatului jocului
Când meciul se încheie, se afișează ecranul de rezultate
Sunt afișate înregistrările finale ale uciderii, morții, asistenței jucătorilor. Insigna MVP este afișată lângă ID-ul MVP
MVP este decisă pe baza statisticilor KDA, indiferent de echipa câștigătoare.
Recompensa bazată pe rezultatul jocului
Mai jos sunt recompense pe care le puteți obține în funcție de rezultatul jocului.
Echipa câștigătoare: 60 BP
Echipa pierdută: 30 BP
Punctul de ucidere: 5 BP pe omor
Punctul de extragere: 60 BP
Punct suplimentar MVP: 30 BP
 

 

Sezon nou
PUBG LITE Sezonul 1 va începe cu începerea serviciului Open Beta al PUBG LITE.

Iată cum arată programul sezonului:

Perioada sezonului: 8 august - 10 octombrie (înainte de actualizarea patch-urilor)
Sfârșitul sezonului: 2 octombrie
Perioada de recompensă: 2 octombrie - 10 octombrie (înainte de actualizarea patch-urilor)
※ Jucătorii au o săptămână pentru a primi recompensele sezonului. În cazul în care jucătorii nu reușesc să răscumpere recompensele în timpul stabilit, vor pierde oportunitatea de a solicita recompense.

Există două actualizări majore ale conținutului în acest sezon.

Primul: Noul sistem de puncte de supraviețuire în care jucătorii care joacă mai mult jocul vor fi compensați cu mai multe recompense. Jucătorii care câștigă jocul vor primi, de asemenea, mai multe recompense. (Recompense de sezon, Recompense pentru titlu)
În al doilea rând: Noul sistem LITE PASS în care jucătorii pot câștiga mai mult XP completând misiunile. De asemenea, am adăugat noul LITE PASS: un sistem premium, unde jucătorii pot primi, de asemenea, treceri de nivel instantaneu și mai multe articole exclusive.
Detaliile sunt următoarele:

Noul sistem de puncte de supraviețuire (punctul de supraviețuire, „SP”)
Sezonul 1 al noului sistem de puncte de supraviețuire va începe pe 8 august.
Dacă un jucător nu joacă jocul după începerea sezonului 1, jucătorul va fi lăsat fără titlu. Dacă joacă jocul cel puțin o dată, vor începe peste 1 SP.
※ MMR pentru confecționarea meciurilor nu are nicio legătură cu sistemul de titluri. Chiar dacă sistemul de supraviețuire se termină, MMR nu va fi resetat.
Viaţa însăşi este magie, iar dacă nu crezi asta, măcar încearcă să o trăieşti ca pe ceva magic.


©Rusu Radu

2024 CSGAMERS IS HERE
Locked

Return to “News”